#escapezone – wydostań się ze strefy komfortu

Reebok w ramach nowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób. Wśród uczestników była też reprezentacja naszej redakcji. Trening odbył się 17 stycznia w Warszawie, w PIN UP Studio, a zaproszeni goście ćwiczyli w czterech grupach pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki – CrossFit, Andrzeja Bogdała – Running, Karoliny Erdmann – Joga oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk – Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki – Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy wybierali wcześniej rodzaj treningu, w jakim chcą wziąć udział. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, nie będzie tym, którego oczekiwali. Nasza redaktorka wybrała zajęcia „Running”, a trafiła do grupy „Crossfit”. W ten sposób uczestnicy doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.

„Każda walka to jest nowa droga. Każdego dnia powinniśmy wyznaczać sobie nowe marzenia, nowe cele, żeby się rozwijać. Często jednak, chcąc je osiągnąć, trzeba opuścić swoją strefę komfortu i nie patrząc na ból i zniechęcenie, napierać do przodu” – dopingowała uczestników treningu #escapezone Joanna Jędrzejczyk, która sama ćwiczyła z nimi w czterech grupach, próbując swoich sił w Jodze – pozycji wojownika, w Dance – kroku two-step, na CrossFit – ćwiczenia burpees, czy na Runningu – skipów.

Joanna Jędrzejczyk za najważniejsze w podejściu do sportu uznaje odwagę, determinację oraz przekraczanie własnych granic, o czym opowiadała i co udowodniła także podczas krótkiego treningu #escapezone w starciu z numerem 1 polskiego CrossFitu – Bartkiem Lipką.

Dodatkowym działaniem będzie zaangażowanie zwykłych ludzi do tego, aby przekraczali swoje granice, poprzez zachęcenie ich do wzięcia udziału w akcji #escapezone – pokaż nam, jak wychodzisz ze swojej strefy komfortu. Akcję tę Reebok zrealizuje na kanałach własnych w mediach społecznościowych.

Nowy obraz

Fot. Reebok